Gullkalven får kategorier

      5. april 2016 / Ukategorisert

      Innsending av bidrag til Gullkalven vil i år organiseres i kategorier. Målet er å nå enda flere studenter enn før.

      De siste årene har vi oppfordret til innsending av kreative bidrag enten gjennom brief fra hovedpartnere, eller i en helt åpen kategori. I år prøver studentkonkurransen en ny taktikk. Årets lederteam i Gullkalven, Camilla Antoinette Bøgh og Sunniva Kviteberg, forteller om det de mener er en misforståelse av konkurransen.

      – Mange tror Gullkalven fortsatt kun er en arena for markedskommunikasjon, noe den jo var en gang i tiden. Det stemmer ikke lenger. Ved å dele konkurransen inn i seks kategorier forsøker vi å gjøre det tydelig at alle norske studenter som driver med kreativ kommunikasjon er hjertelig velkomne til å delta, sier Bøgh.

      Kategoriene er som følger: 

      • Rom
      • Audio
      • Storytelling
      • Teknologi
      • Markedskommunikasjon 
      • Design

      – I hver kategori vil det foregå en juryering og kåring av kategorivinnere 13. mai. Dette kommer i tillegg til årets Gullkalv og de sedvanlige bransjeprisene, som våre hovedpartnere står for, forklarer Kviteberg.

      – Vi mener også å ha en meget allsidig partnerbukett i år, så det er ingen grunn til at bidragene ikke skal kunne gjenspeile det, avslutter Bøgh.

      Årets hovedpartnere i Gullkalven er Clear Channel, by:Larm, Tangram Design, Superblaise/UT: studentbyrå og Både Og.

        SHARE VIA