Gullkalven samarbeider med Myreze

      11. mai 2017 / Ukategorisert

      Gullkalven har inngått et samarbeid med Myreze, som vil være med på å skape spennende løsninger sammen med studentkonkurransen fremover. Myreze er et TV & Film branding byrå spesialisert innen broadcast design & motion graphics. Allerede på Gullkalvens prisutdeling 12. mai vil de dele ut en bransjeutmerkelse, og byrået vil også være tilstede på fremtidige eventer.

      Gullkalvenleder Sollin Sæle er glad for å ha Myreze klar som hovedpartner, og tror det er starten på et lovende samarbeid. “Vi har i år introdusert den nye kategorien “fremtid”, og det samme er brukt som tema for prisutdelingen. Til dette konseptet passer det helt perfekt å samarbeide med Myreze som fokuserer på fremtidsrettet design og innovative løsninger.”

      Myreze har senest de siste ukene høstet mye positiv oppmerksomhet for det interaktive og nyskapende TV Norge-programmet “Lost In Time” som de har designet, og har en rekke store TV & film-byråer på sin kundeliste. Blant annet var de først ut i verden med kommersiell 360 graders samkjørt flerkameraproduksjon som gjør at bildet ser ut som en jordklode, noe de har laget for Chess, Sommertid på TV2 og frokost-TV i Dubai. Ellers har de jobbet med konseptsesign for blant annet Hydro, Statoil, Mitt Dansecrew, Eliteserien og den saudiarabiske prinsen sin fotballcup i midtøsten.

      De er stadig på jakt etter nye unge talenter, og oppfordrer alle flinke design-, animasjons- eller 3D studenter til å søke hos dem!

      Les mer om Myreze på www.myreze.com.

        SHARE VIA